מוצרי ERP

שירות לקוחות

מערכת שירות הלקוחות מאפשרת רישום, תיעוד וטיפול בפניות הלקוחות אלינו.

פניות הלקוחות נרשמות ברמת הן ברמת ההזמנה, והן ברמת כרטיס הלקוח, וניתן לצפות בהן משני המקומות.

לכל סוג טיפול ניתן להגדיר תסריט פעולה אוטומטי אשר יופעל עם סיום הטיפול.

הגדרת סוגי טיפולים

הגדרה גמישה של סוגי פניות השירות בהתאם לאופי הארגון. לכל סוג טיפול ניתן להגדיר ברירות מחדל – גורם מטפל בארגון, האם ישלח SMS בסיום הטיפול ונוסח מחדל עבור ה-SMS
ניתן להגדיר תסריט פעולה לגבי הטיפול –  האם יסגר אוטומטית, טיפול המשך שיפתח אוטומטית למעקב, הגדרת שאלון שיופעל בעת פניית הלקוח או הפקת מסמכים אוטומטית בעקבות הטיפול.

פתיחת פניות שירות

כאשר הלקוח פונה מתבצע זיהוי לפי מס' הטלפון או באמצעות נתונים אחרים (שם, מס' זיהוי, מס' הזמנה, מספר משלוח) שיספק לנציג השרות.

מערך שירות הלקוחות מאפשר מתן פרטים מלאים ללקוח על סטטוס ההזמנה, פרטי החיוב, פרטי המשלוח, ומועד ההגעה הצפוי.

לאנשי שירות הלקוחות תמונה מלאה של השתלשלות האירועים והטיפולים בהזמנה ויכולת נרחבת לטפל בפניית הלקוח, ולקבוע תזכורות לטיפול עתידי.

ניהול טכנאים יומנים ופגישות

יומן פעילות המאפשר אפשרות לתאום פגישות מול אנשי טכנאים / סוכנים בהתאם לצרכי הלקוח. ניתן לשבץ ההגעה ללקוח בהתאם לזמינות והתאמת הטכנאי, ולאיזור העבודה המוגדר למשמרת.

היומנים מסתנכרנים אוטומטית ליומן גוגל של הטכנאי וביכולתו לראות את סדר היום שנקבע לו, ואף לעדכן מידע חוזר דרך היומן.

קיימת אפשרות לשליחת תזכורת בהודעת SMS ללקוחות לגבי הפגישות שנקבעו להם.

עדכון הלקוח בסטטוס הטיפול

במהלך הטיפול ניתן לשלוח ללקוח הודעת SMS הכוללת מידע על הטיפול ומס' אסמכתא לפניה חוזרת. נוסח ההודעה נקבע על פי סוג הטיפול אך ניתן לשינוי על ידי הנציג.
פעולה פשוטה זו יכולה להגביר משמעותית את אמון הלקוח בארגון, ולסייע בטיפול ההמשך מול הלקוח.

דוחות

דוחות מערכת שירות לקוחות משמשים לבדיקת ביצועי הנציגים, וכן לאיתור נושאים שהינה בעייתיים אצל הלקוחות.

דילוג לתוכן