מוצרי CRM

תוכנת טלמרקטינג

פתרון מלא לניהול מוקד טלמרקטינג.
השילוב בין ממשק עבודה ידידותי ונוח לטלפנים למערכות ניהול ובקרה מתקדמות למנהלים ולאחראי המשמרת מבטיח ניצול אופטימלי של זמן העבודה ושל מאגרי הלקוחות, ומאפשר שיפור ביצועי המוקד כולו והשגת תוצאות משופרות.
לתוכנת הטלמרקטינג יש אפשרות להפעיל במקביל טלמרקטינג יוצא ונכנס.

ניהול מאגרי לקוחות

מאגר הלקוחות הינו הנכס העיקרי של הארגון, והבסיס לכל פעילות טלמרקטינג מוצלחת הינו שימוש נכון יעיל וממוקד במאגר הלקוחות.

יצירת קמפיין טלמרקטינג מוצלח מתבססת על הקצאת הלקוחות המתאימים לקמפיין זה בהתאם לחתכים שונים בנוגעים להיסטוריית הפעילות של הלקוח מול החברה.

ניתן לבצע חיתוך ואיתור לקוחות לפי כל נתון הקיים בתוכנה, החל בנתונים דמוגרפיים (גיל, מין, אזור מגורים), דרך נתונים מכירות קודמות (מוצרים נרכשים, סכומי רכישה, תאריכים) וכלה בנתוני התקשרויות העבר עם הלקוח (מועד ההתקשרות, תשובת הלקוח) ונתונים נוספים.

טלמרקטינג נכנס

קבלת שיחות נכנסות וזיהוי לקוחות קיימים בהתאם לנתוני הלקוח, אפשרות הקפצת כרטיס לקוח בהתאם למספר הטלפון המגיע מהמרכזיה.

ניתן לאפשר לטלפנים נגישות לכל היסטוריית הפעילות מול הלקוח, או לחלק ממנה, במטרה למקסם את יכולתם לבצע מכירה.

במהלך השיחה נרשם המקור ממנו הגיע הלקוח, ומתאפשר ניהול תסריטי מכירה תסריטי מכירה מגוונים המשתנים בהתאם למקור השיחה.

טלמרקטינג יוצא

פניה ממוקדת לקבוצת לקוחות שנבחרה מראש (קמפיין) בנושא מסויים.

שיוך טלפנים לקמפיין מסויים או מספר קמפיינים בהתאם לנדרש.

אפשרות להגדרת תסריטי מכירה לכל קמפיין מכירה.

ממשק עבודה ידידותי לטלפן המאפשר רישום תשובת הלקוח, קביעת תזכורות, וביצוע מכירה/ קביעת פגישה / סקר בהתאם לקמפיין, אפשרות משלוח SMS מובנה במהלך השיחה הכולל נתונים היכולים לסייע בתהליך המכירה כמו למשל לינק רלוונטי לאתר אינטרנט, או תאור נרחב של המוצר. הטלפן יכול לשנות את תוכן ה-SMS ולהפכו לפניה אישית.

אפשרות חיוג ישירות מהמסך, או עבודה עם חייגן המחייג לרשימת מספרים ומנתב את השיחות הנענות לטלפנים הפנויים

טלמיטינג

טלמרקטינג לקביעת פגישות לנציגים, אנשי שטח, גובים, שליחים ועוד

ניהול יומנים ומשמרות עבור סוכני השטח, קביעת פגישה ושתילה אוטומטית של נתוני הלקוח ביומן

סנכרון יומנים דו כווני ומידי מול Google Calendar, המאפשר לסוכן לראות את הפגישות שלו, וכן לעדכן את המערכת דרך היומן.

ניהול טלפנים

אחד הדברים החשובים בניהול מוקד טלמרקטינג הינו ניתוח מדויק של פעילות ותוצאות הטלפנים.

התוכנה מאפשרת ניהול ומעקב אחר ביצועי הטלפנים ומודדת את מס' הלקוחות בהם השתמש הטלפן, מס' השיחות שבוצעו, התפלגות תשובות הלקוחות ומס' וסכום המכירות. ניתן לראות נתונים אלו ברמת טלפן בודד, ולהשוות לטלפנים אחרים או לממוצע ביצועי המוקד כולו.

בין השאר נכללים בתוכנה שעון נוכחות ורישום זמני עבודה, וניהול משמרות המאפשרים חישוב זמני העבודה, ודוחות תגמול טלפנים המאפשרים חישוב משכורות הטלפנים.

בתוכנה מערך סיסמאות והרשאות, המותאם לכל עובד, ומונעת ממנו לגשת לנתונים שאינו מורשה אליהם.

דילוג לתוכן