מוצרי CRM

תוכנה למוקד מכירות

תוכנת ישירות הינה הפיתרון המקיף ביותר לניהול מוקד מכירות טלפוני.

השילוב המנצח בין מערכת CRM לניהול לקוחות ומערכת ERP לניהול מוצרים ולוגיסטיקה נותן מענה לכל צרכי העסק בתוכנה אחת.

ניהול תהליכי מכירה

הקצאת לקוחות פוטנציאלים לטלפנים בהתאם לנתוני הלקוחות, הצגת תסריטי מכירה בהתאם לקמפיין המכירה, בדיקת ביצועי הטלפנים – כמות השיחות, אחוזי הסגירה, המוצרים שנמכרו, סכומי העסקאות וחישובי רווחיות.

קליטת הזמנות

ביצוע הזמנה ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים תוך כדי הסתמכות על היסטוריית הלקוח הקיימת במערכת היסטוריית הרכישות של הלקוח, היסטוריית ההתקשרויות מולו, ופניותיו לשירות הלקוחות

קליטת הזמנות מאתרי אינטרנט וממוקדי מכירות חיצוניים כאשר אופן הטיפול בהזמנה נקבע לפי מקור ההזמנה – האם נדרש חיוב, הפקת חשבונית, והפקת מסמכי משלוח.

טיפול בלידים

שימוש בלידים מפייסבוק / דפי נחיתה הינו אמצעי שווק ממוקד, ויקר יחסית להגעה ללקוחות פוטנציאליים.

להשגת תועלת מקסימלית מהלידים המתקבלים יש לחזור לפונים בנושא הפניה סמוך ככל האפשר למועד הפניה

התוכנה מבצעת קליטה אוטומטית מיידית של לידים מדפי נחיתה והפנייה סלקטיבית של הפונים לאנשי המכירות בהתאם לתוכן הפניה והערוץ דרכו הגיע הליד

כל פרטי הליד נשמרים כך שניתן בהמשך לבצע בדיקת עלויות / יחס המרה של לידים למכירות.

ניהול פיננסי

הטיפול בכל האספקטים הפיננסיים של ההזמנה נעשה בתוכנה

הגדרת ורישום אמצעי תשלום, חיוב ההזמנה בכרטיסי אשראי או במס"ב, והפקת המסמכים החשבונאיים הנדרשים – חשבוניות / קבלות

הצגה מדויקת של תזרים המזומנים הצפוי, וממשקים מול מערכות הנהלת חשבונות להעברת התנועות הכספיות.

ניהול לוגיסטי

טיפול מלא בכל נושא המוצרים, ניהול המלאי ואספקת המוצרים ללקוח

הגדרת המוצרים בתוכנה, ניהול רכש ויבוא, ניהול מלאי ומחסנים, הפקת מסמכי משלוח מול דואר ישראל וחברות השילוח השונות, ומעקב משלוחים ממוחשב.

שירות לקוחות

שירות לקוחות וטיפול בהזמנה ובלקוח תוך כדי ולאחר השלמת תהליך המכירה

איתור מיידי של הלקוח / ההזמנה בהתאם לפרטי הפניה

מאפשר רישום בקשות / פניות הלקוחות, משלוח אישור ללקוח ב-SMS על קבלת הפניה וסטטוס הטיפול, וטיפול בהתאם

מודול שרות הלקוחות הינו למעשה גם מערכת תפעולית המאפשרת ייזום מהלכים לוגיסטיים אוטומטיים (למשל משלוח מוצרים) בהמשך לטיפול בלקוח.

דילוג לתוכן