תוכנת ישירות הינה הפיתרון המקיף ביותר לניהול מוקד מכירות טלפוני.
השילוב המנצח בין מערכת CRM לניהול לקוחות ומערכת ERP לניהול מוצרים ולוגיסטיקה נותן מענה לכל צרכי העסק בתוכנה אחת.
ביצוע הזמנה ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים תוך כדי הסתמכות על היסטוריית הלקוח הקיימת במערכת היסטוריית הרכישות של הלקוח, היסטוריית ההתקשרויות מולו, ופניותיו לשירות הלקוחות
קליטת הזמנות מאתרי אינטרנט וממוקדי מכירות חיצוניים כאשר אופן הטיפול בהזמנה נקבע לפי מקור ההזמנה – האם נדרש חיוב, הפקת חשבונית, והפקת מסמכי משלוח.
שימוש בלידים מפייסבוק / דפי נחיתה הינו אמצעי שווק ממוקד, ויקר יחסית להגעה ללקוחות פוטנציאליים.
להשגת תועלת מקסימלית מהלידים המתקבלים יש לחזור לפונים בנושא הפניה סמוך ככל האפשר למועד הפניה
התוכנה מבצעת קליטה אוטומטית מיידית של לידים מדפי נחיתה והפנייה סלקטיבית של הפונים לאנשי המכירות בהתאם לתוכן הפניה והערוץ דרכו הגיע הליד
כל פרטי הליד נשמרים כך שניתן בהמשך לבצע בדיקת עלויות / יחס המרה של לידים למכירות.
שירות לקוחות וטיפול בהזמנה ובלקוח תוך כדי ולאחר השלמת תהליך המכירה
איתור מיידי של הלקוח / ההזמנה בהתאם לפרטי הפניה
מאפשר רישום בקשות / פניות הלקוחות, משלוח אישור ללקוח ב-SMS על קבלת הפניה וסטטוס הטיפול, וטיפול בהתאם
מודול שרות הלקוחות הינו למעשה גם מערכת תפעולית המאפשרת ייזום מהלכים לוגיסטיים אוטומטיים (למשל משלוח מוצרים) בהמשך לטיפול בלקוח.